Welcome to our Support Centre
The Support Centre is designed to provide a complete self-service support.
- Not found
Základní manuál použití
1) Na základě vytvoření hesla na odkazu, který je součástí potvrzovacího emailu se prosím přihlaste na adrese http://support.socosit.cz.
2) Po přihlášení je zobrazena úvodní strana Helpdesku se seznamem požadavků. V pravé horní části je možné přepnout jazyk: čeština/angličtina.
3) Nad tlačítkem pro změnu jazyka portálu je tlačítko „Nový“, kterým je možné vložit požadavek do systému. Uživateli se zobrazí následující stránka, kde je možno určit:
- Služba:Support (vyplněno automaticky)
- Předmět – jasný a stručný popis požadavku
- Text požadavku - prosíme o detailní popis požadavku
- Priorita – jakým způsobem zasahuje požadavek do fungování/jak je akutní řešit:
- Nízká – např. nový požadavek, chyba, která není zásadní (překlep v hláškách, atributech apod.)
- Střední – problém s aplikací, který se dá dočasně obejít jiným postupem
- Vysoká – kvůli požadavku nelze systém nebo jeho moduly používat
4) Následně je možné na seznamu požadavků kontrolovat stav a případné odpovědi jednotlivých požadavků. Součástí systému jsou notifikace (emailem), případně notifikace přímo na portále.
5) Po kliknutí na předmět požadavku je zobrazen detail, kde je možné komunikovat s řešitelem a zobrazit kompletní historii komunikace a stavu požadavku.