Loading Requestor...
Základní manuál použití
Zbyněk Dufka 12/10/2019 · 2546 ·

 

1) Na základě vytvoření hesla na odkazu, který je součástí potvrzovacího emailu se prosím přihlaste na adrese http://support.socosit.cz.

 


 

 

2) Po přihlášení je zobrazena úvodní strana Helpdesku se seznamem požadavků. V pravé horní části je možné přepnout jazyk: čeština/angličtina.

 

 

 

 

3) Nad tlačítkem pro změnu jazyka portálu je tlačítko „Nový“, kterým je možné vložit požadavek do systému. Uživateli se zobrazí následující stránka, kde je možno určit:

  • Služba:Support (vyplněno automaticky)
  • Předmět – jasný a stručný popis požadavku
  • Text požadavku - prosíme o detailní popis požadavku
  • Priorita – jakým způsobem zasahuje požadavek do fungování/jak je akutní řešit:
    • Nízká – např. nový požadavek, chyba, která není zásadní (překlep v hláškách, atributech apod.)
    • Střední – problém s aplikací, který se dá dočasně obejít jiným postupem
    • Vysoká – kvůli požadavku nelze systém nebo jeho moduly používat

 

 

4) Následně je možné na seznamu požadavků kontrolovat stav a případné odpovědi jednotlivých požadavků. Součástí systému jsou notifikace (emailem), případně notifikace přímo na portále.

 

 

5) Po kliknutí na předmět požadavku je zobrazen detail, kde je možné komunikovat s řešitelem a zobrazit kompletní historii komunikace a stavu požadavku.