V databázi, tabulka Profile, sloupec AttachmentFilenameGuidFinishCharacter, je nyní možné nastavit oddělovač, do kterého je rozpoznáván identifikátor pro provázání faktur s přílohami (INT hodnota, 0 = 36 znaků (GUID), 95 = podtržítko).
V tabulce OcrParams je možné nastavit parametr WorkspaceAlphabetOrder na 1 pro řazení pracovních prostorů dle abecedy.
V admin modulu je možné pro profil nastavit nový export (nová generace) – Source file NG:
V Exportu CustomXML je nyní možné exportovat seznam příloh dokumentu. Do hlavičkové šablony je možné vložit tag {{Attachments}}. Na toto místo bude pro každou přílohu vypsán obsah souboru šablonoy pro přílohy (název souboru je nutné zadat do ExportData6 (zatím pouze v databázi, tabulka ProfileExport). Tato šablona může obsahovat tagy {{FileName}} (exportovaný název souboru) a {{OriginalFileName}} (původní název souboru).
V admin modulu, v seznamu profilů pracovního prostoru, je nyní možné po stisknutí pravého tlačítka nad profilem smazat všechny dokumenty ve stavu „Ověření uživatelem“ v daném profilu.
Při exportu pomocí CustomXML mohlo dojít k nesouladu názvu exportovaného souboru a zápisu v XML. V CustomXML šabloně je nyní možné použít tagy {{FileName}} (exportovaný název souboru) a {{OriginalFileName}} (vstupní název souboru).
V šabloně pro hlavičku je nyní možné použít tag {{CustomXml}}, který na dané místo vypíše obsah sloupce CustomXml z tabulky Document daného dokumentu.
Fixed set typ u položek má dvě hodnoty, druhá hodnota (id) by přidána ve validačním XML jako element ValueId. V Exportu CustomXML je možné v šabloně pro položku vypsat id setu použitím tagu {{DevIdAttribute_ValueId}}.
U tohoto exportu je v elementu OriginalFileName uložen původní název souboru, element page_images obsahuje cestu k souboru (mohlo dojít k přejmenování, tento element obsahuje skutečný název souboru).
Pro každý profil je možné v databázi Profile.OnDocumentExportsFinish nastavit proceduru, která bude zavolána před spuštěním exportu každého dokumentu.
Přejmenována procedura spouštěná před zpracováním dokumentu v OCR.
Vytvořena událost (procedura) spouštěná po zpracováním dokumentu v OCR (volně editovatelná).
Vytvořena událost (procedura) spouštěná při denní údržbě databáze (volně editovatelná).
V admin modulu je pro položkové atributy možné nastavit, že je prázdná hodnota validní (umožní zadání prázdné hodnoty, týká se typů money, integer, date, fixed set).
V klientovi byl přidán překlad do litevštiny.
V klientovi je nyní při roztažení oblasti s atributy dynamicky zvětšován i prostor pro popisky atributů. Nastavená velikost panelu s atributy se nyní uložena pro každý pracovní prostor a uživatele.
Přidána nová modifikace, která upraví vytěžený text tak, že první písmeno každého slova je velkým písmem a zbytek slova malým.
Přidány nové modifikace, které převedou veškerý vytěžený text na UpperCase/LowerCase.
V exportu CustomXML je nyní možné v šabloně pro položky použít i atributy hlavičky.
Formát pro výsledný soubor je možné nastavit v databázi, tabulka ProfileExport, sloupec ExportData7. Je možné nastavit jednu z hodnot: ANSI, Unicode, Big-endian Unicode, UTF-7, UTF-8. Výchozí hodnota je (a byla i dříve) UTF-8.
Opraveno.
Obecný problém načítání pořadí dle hodnot ABBYY. Výchozí řazení dle ABBY (v některých případech je chybně). Toto je možné vypnout v tabulce OcrParams, hodnota UseABBYYWordOrderInRegions = 0. Při tomto nastavení by mělo být pořadí správně.
Opraveno.
Optimalizováno.
Opraveno.
Při vymazání naučených hodnot pro atribut nastala v některých případech databázová chyba – opraveno.